Interim Manager
Harm de Boer
Harm is een gedreven interimmanager die als geen ander weet te balanceren tussen resultaat boeken en verbinding maken.
Bevlogen zijn voor de klant en plezier maken met de teams is zijn kunst. Harm heeft ruime ervaring in transitiemanagement, Customer Experience Management (CEM) en hospitality voor zowel commerciële- als overheidsorganisaties en coöperaties. Zijn vaardigheden als exclusive coach zet hij -indien nodig- in bij conflictinterventies.
Harm floreert in resultaatgerichte organisaties met een maatschappelijke relevantie, waar er gelijkwaardig en doelgericht samengewerkt wordt aan structurele veranderingen, zonder de focus op de mens te verliezen.
Harm gelooft en staat voor dienend en faciliterend leiderschap. Hierin richt hij zich op vier punten: inspireren met heldere en meetbare doelen, faciliteren van eigenaarschap, ontwikkelen van betere gewoontes (cultuur) en het verkorten van de leertijd, onder andere door continu verbeteren en continu veranderen in de manier van werken in te bedden.
Hij herkent en erkent feilloos de behoeftes van en in de organisatie. Hiermee activeert hij teams, de individuele talenten en relativeert hij pijnpunten als geen ander!
Kernwoorden die Harm omschrijven:
Energiek – Autonomie – Commitment – Integer – Hospitality – Lef – Plezier
Interim Manager
Harm de Boer
Harm is een gedreven interimmanager die als geen ander weet te balanceren tussen resultaat boeken en verbinding maken.
Bevlogen zijn voor de klant en plezier maken met de teams is zijn kunst. Harm heeft ruime ervaring in transitiemanagement, Customer Experience Management (CEM) en hospitality voor zowel commerciële- als overheidsorganisaties en coöperaties. Zijn vaardigheden als exclusive coach zet hij -indien nodig- in bij conflictinterventies.
Harm floreert in resultaatgerichte organisaties met een maatschappelijke relevantie, waar er gelijkwaardig en doelgericht samengewerkt wordt aan structurele veranderingen, zonder de focus op de mens te verliezen.
Harm gelooft en staat voor dienend en faciliterend leiderschap. Hierin richt hij zich op vier punten: inspireren met heldere en meetbare doelen, faciliteren van eigenaarschap, ontwikkelen van betere gewoontes (cultuur) en het verkorten van de leertijd, onder andere door continu verbeteren en continu veranderen in de manier van werken in te bedden.
Hij herkent en erkent feilloos de behoeftes van en in de organisatie. Hiermee activeert hij teams, de individuele talenten en relativeert hij pijnpunten als geen ander!
Kernwoorden die Harm omschrijven:
Energiek – Autonomie – Commitment – Integer – Hospitality – Lef – Plezier